چرا سطح کراتینین انجام دیالیز رها نمی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا سطح کراتینین انجام دیالیز رها نمی

در بسیاری از کشورها، دیالیز در نظر گرفته شده تنها راه کارآمد برای کاهش کراتینین بالا. اما آیا این درست است؟ واقعیت این است که برخی از موارد از سطح کراتینین بالا می تواند توسط دیالیز نمی شود کاهش می یابد بدیهی است. در حال حاضر زمان برای شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاهش سطح کراتینین و دیالیز در آن است.

چه زمان بیماران مبتلا به بیماری کلیوی به دیالیز نیاز؟

معمولا وقتی آزمایش تصفیه کراتینین می افتد 10-12cc / دقیقه، بیمار به دیالیز نیاز دارد. با این حال، در صورتی که بیمار تحت ناتوانی عمده ای در پاک کردن بدن از آب اضافی، و یا شکایت از مشکلات با قلب، ریه ها و معده، مشکل و یا با حس چشایی یا جس در پاهای خود را، شما ممکن است نیاز دیالیز اگر کلیرانس کراتینین کاهش یافته است به 10-12cc / دقیقه سطح.

چرا سطح کراتینین در دیالیز رها نمی کند؟

عوامل بسیاری است که می تواند دیالیز ناکافی شود، در حالی که دیالیز ناکافی شایع ترین دلیل سطح کراتینین را در دیالیز نمی شود وجود دارد.

اگر سطح کراتینین را تحت دیالیز قرار می گیرند، چه باید به بیماران را انجام دهید؟

بحث به تجهیزات دیالیز کنید تا از برخی از تنظیمات برای کمک به مقابله با این مشکل. همچنین بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید بدانند که دیالیز قادر به حذف متوسط و سموم مولکولی بزرگ، که دلیل بیماری جدی کلیوی می تواند به خوبی نمی تواند درمان شود می شود نیست، و عوارض نمی توان اجتناب کرد.

اگر می خواهید یک زندگی بهتر، بیماران مبتلا به بیماری کلیه باید بدانید: اول، شما باید بدانید چه نوع دیگر از سموم در خون، علاوه بر کراتینین، اوره، اسید اوریک، و غیره دوم، یک روش تصفیه مناسب خون، از جمله تبادل پلاسما، جذب سیستم ایمنی بدن، خون، و غیره باید مورد استفاده قرار گیرد برای حذف سموم مربوطه ثالثا، درمان طب چینی، از جمله میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام درمانی، پزشکی دهان، حمام پا گیاهی چینی، و غیره خواهد شد به بهبود وضعیت هیپوکسیک ایسکمیک، بهبود عملکرد کلیوی به آرامی استفاده می شود. در آن صورت، دیالیز می تواند به طور موثر جلوگیری یا کاهش زمان دیالیز اگر شما تحت دیالیز بوده است، و یا حتی متوقف عملکرد کلیه را می توان به سطح بزرگ افزایش یافته است.

اگر سطح کراتینین خود را به رها نمی دیالیز و همچنین علاقه مند در درمان طب چینی است، و سپس شما باید بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy برای نارسایی کلیه را یاد بگیرند. خوش آمدید با ما تماس بگیرید اگر شما هر گونه سوال.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: